Monday, June 11, 2012

| Instax Mini #6 [Durian Golek Golek] |


JOM MAKANG DURIANG ^^


Akhirnya hajat Lelaki Geek & Amir Naufal Na tercapai nak makang durian kat kebun ayah aku ni.

haha. sape2 nak, mai la datang melaka sementara stok masih ada :)

32 comments:

  1. aku nk lagi jat tak puas,si amir bg aku sikit je..:( 5bijik je

    ReplyDelete
  2. Wahhh, durian! Lama dah tak makan durian ni. hee :D

    ReplyDelete
  3. durian oh durian..tapi baru nampak aade orang jual durian..:)

    ReplyDelete
  4. Salam.

    aha, lana tgh plan nak makang gak ni,hahaha. musim durian kan skrg, merata2 org jual.

    comeynya, comey2 blaka duriang2 yg mengkome pegang tu ijat..hak? ^O^

    ReplyDelete
  5. sampai ati ijat xajak abg.. meleleh air liur ni..dpt tengok jer...

    ReplyDelete
  6. aku tak tau la nak komen ape dengan entry ko yg terlalu pendek ni... apesal durian nye comel2 jer... yg beso2 dah abis ke?
    gmbr ko, apesal ktinggian ko ng membe ko berbeza sgt2?

    ReplyDelete
  7. fiq: 2nd time, sebiji rm10. hahaha

    sally: aik nape x makan? rugi2. haha

    luqman: nmpk je? x beli?

    abng zizi: haha jom ah! buah da nk ujung ni xp

    korn: mai aih bnyknye soalan ko. haha aku mmg suka wat entry pendek2 :) and ketinggian, kebun aku ni menjunam kebawah, so dorang kat bwah. haha

    siti: kecik tp sodap tau! :)

    ReplyDelete
  8. tinta: hahahaha ceit!! hehe jom2 dtang melaka makang duriang :p

    ReplyDelete
  9. dulu kecik2 abah ckp aku ni hantu durian, dh besar langsung tak pandai makan durian ;(

    ReplyDelete
  10. ahmad: of coz, fanatik durian dedua tu. haha

    babycomel: hahahahaha suh abah kau ajar kau makan durian blk :)

    ReplyDelete
  11. BEST TU DPT MKN DOYAN KT DUSUN.. DH LAMA XMKN KAT DUSUN :-)

    ReplyDelete
  12. duriaannn!!

    johor pun tgh musim...argghh~ tak merasa lagi nih...

    #thnx folo, da folo kembali...=D

    ReplyDelete
  13. pokcik fiq sama amir tak ajk pi pong..tak aci betul huhu..ijat nak gakkk...hihihi..

    ReplyDelete
  14. nak jugak la..
    peminat durian nie..

    ReplyDelete
  15. intan: haha intan, kitorang gi kutip je kat kebun. then bwk durian gi tasik makan. haaha

    Qis: kena rasa you cpt2 :)

    zoey: nak? boleh2. meh dtg melaka. nnti pokcik melaka bwk yea :p

    ikhram: meh2 smua dtg kebun saya yea :P

    ReplyDelete
  16. alaaa. Ety dok makang duriang la pulok :D

    ReplyDelete
  17. alaaa. Ety dok makang duriang la pulok :D

    ReplyDelete
  18. pergh, tetibe mengidam pulak durian -.-

    ReplyDelete
  19. ety: slamat makang :)

    arjuna: tau xpe panas2 lg ni. haha

    stunt: meh dtg sini makan skali meh :)

    fakhri: kebun aku bnyk lg ni. mai :)

    ReplyDelete
  20. Lama dah tak merasa. Kat sini durian mahal gila. Huuu =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/pergi-hang-ke-hang-out-ehh.html

    ReplyDelete
  21. untung ade kebun sendiri kan... bila2 ajak arjuna pulak... hhahaha

    ReplyDelete
  22. nak jugak !! dah lama x makan durian !

    ReplyDelete
  23. nurulee: kat kebun ni murah. free! haha

    arjuna: meh2 dtg sementara stok masih ada. haha ko stay mane?

    aynie: wah panda komen la :p hee aynie makan durian x?

    ariz: bleh2. meh dtg melaka :)

    liza: smua mari2 dtg kebun ayah saya ni yea. durian bnyk atas pokok lg ni :p

    ReplyDelete
  24. klu kirim kat sabah boleh tak?hehehe

    ReplyDelete
  25. teya pun kaki duriannasss . edapnye edapnye

    ReplyDelete