Tuesday, November 11, 2014

[ PICTURE ] Redleaf RD990 Wi-Fi picture quality review.


Mungkin masih ramai yg tertanya-tanya,

" Apa benda tu RD990? "
" Boleh lawan gopro ke gambo rd nih? "
" Murah tapi nanti xde quality plak "
" Pic mesti slalu gegar or x se SHARP gopro "




Well, bagi kitorng, pengguna RD990 nih lain plak pemikirannye.

" Dengan harga murah camni, dapat hasilkan gambo mcm ni, pehh kira berbaloi beli "
" Lens yg RD990 guna ni hasilkan pic yang lebih CURVE daripada gopro "
" Alaa guna gopro, x pandai control lighting and cari angle baik, x cun gak gambo nanti "
" Berbaloi2 harga dan quality gambo "




So klau korang masih lg kurang percaya, boleh tengok sendri gambo kat bawah nih.
Original daripada kitorng, wakil GoG aka admin GoG @ijataben
dan customer/member GoG yang hebat2 belaka.






















So kesimpulannya ?

BERBALOI


Cmane nak beli?

Contact Info 
 Whatsapp (+60123866423)
Wechat (ijataben)

More info 
Instagram Shop : @gadgetohgadget
Facebook Page : Gadget Oh Gadget 

Kalau nak tgk testimoni and bnyk lg info, boleh terus lawat Instagram kitorng.





12 comments:

  1. ok ah nih..quality gmbar bagus kot..semua gambar semard2.

    ReplyDelete
  2. wahh best. sy suka jugak snap gambar nii. tp takde bakat mcm photographer. kalau pakai ni mana tau blh lwn gmbr photographer. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha boleh boleh. xperlu bakat pun, perlu minat je hehe :)

      Delete
  3. kalau kualiti gambar nak sama dgn gopro apa salahnya...nk terjah IG kejap..
    #tumpanglalu =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sgt x salah u.haha meh meh terjah ajak geng skali :p

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. it's been a long time ijat.
    seriously I am over-the-top satisfied with RD990 quality!...so korang sila beli kat ijat..:D

    ReplyDelete
  6. bro tau x ip address utk direct download dr google chrome?

    ReplyDelete
  7. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete