Monday, August 27, 2012

# Riang Ria Raya


Hari Raya Aidilfitri - Happy Moment ^^

  

 

 

 


22 comments:

  1. bila nak beraya dengan abg zizi?

    ReplyDelete
  2. riang ria raya with family,...=]

    ReplyDelete
  3. wahh mahathr tak menahan ahahahah

    ReplyDelete
  4. nurul: yes of coz :)

    fiq: haha aku tuh. mcm2 rupa aku leh buat

    ReplyDelete
  5. eh tua bangka dapat duit raya juga ke??? ;P

    ReplyDelete
  6. ayam penyet n duit rye je kite suke =)


    ape2 gambar awk mmg ishem sy suke =)

    ReplyDelete
  7. syafiqah: haha xde tua mane la. terbukti muka still ade part yg comel la tu.. haha :p

    aimi: thx youuuu :)

    aynie: moh dtg melaka saya bg duit raya eh :)

    ReplyDelete
  8. amboihh hang ijat..brlagak mahathir junior yer..jadik2..haha

    sakan beraya ko, brpe je dpt penuhkn balang..?? ke ko yg bg org ni? hehe

    ReplyDelete
  9. oh mcm tu ke muke mahathir mase mude?bukan dia lagi hensem ke?hahahakk slmt raye ampun maap dipinta

    ReplyDelete
  10. dilla: itu ayam penyet jb :)

    fatihah: moh dtg melaka moh :p

    inche: xleh. u dah besau. haha

    saddlone: haha mahathir kacak kot :P
    penuh gak la balang coz smua kata aku cute pastu bg aku duit raya, apa mau buat :p

    cendol: lbh kurang la kehensemannya tuu :p

    ReplyDelete
  11. Salam.

    Ijat! Memang..memang..macam mahathir (-_-) kih3.

    Nampak dah ketas merah dalam sampul aye..share2..bahagi due >_<

    Selamat Hari Raye ijat!

    ReplyDelete
  12. selamat hr raya

    have a nice raya :)

    ReplyDelete
  13. lana: selamat hari raya lana! :)

    raz: thx u, slamt hari raya jgk :)

    ReplyDelete
  14. ijat, nak duet raya oih... kau je yang tak kasi lagik.. hoho

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum ^^ tingginya ijat.. nak duit raya.. pos laju please.. 10 hinggit :D

    ReplyDelete