Tuesday, December 24, 2013

Makan meggi guna hanger?



Budak-budak ni kalau makan Maggie (siap kongsi ramai-ramai plak tu) kita boleh faham lagi duit PTPTN dah habis buat beli smartphones, tapi kalau sudu pun tak ada (makan guna hanger), tahap papa kedana dah ni. Mohon bantu. hahaha

5 comments:

  1. Salam.

    Ya Allah.. guna hanger pun jadi,hehe.

    ReplyDelete
  2. 안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Astaga kesiannyaaaa.. Hahahaa. Minta address, Vee nak pos set pinggan mangkuk xD Pst, cantik bulu kaki tu. Hahahaha..

    ReplyDelete
  4. berkongsi??? mengeratkan silaturrahim kot!..ahaha
    pakai hanger? ntah berapa lama lah makan baru nak habis. *maggie tak tersangkut..ahaha

    ReplyDelete