Saturday, September 20, 2014

[ SALES/PROMOTION ] ORIGINAL PINENG POWERBANK


Selamat Hari Weekend smua. 
hee harini nak promote skit saya punya kedai online punya produk.
Meh la rajin2 datang n follow kedai ni k.
Macam2 barang gadget/electronik ado. 
Yang paling penting, saya jual smua barang ORIGINAL okay.
X ori boleh pulang balik xde mslh punya.

Okay paling latest baru nk bawak masuk PINENG POWERBANK nih.
Walaupun dah lame orng bwk masuk kan. 
Disebabkan permintaan ramai, saya bwk la jugak masuk powerbank nih.
|
|
|
SO KENAPA BELI POWERBANK ONLINE daripada GoG?

MURAH
Sebab orang yg menjual online lagi murah harganya daripada orang yg menjual
kat kedai. Serius x tipu. Haritu aku gi kedai nk beli powerbank, mak hoi harga dia, beratus padahal aku jual x sampai seratus pun. tapi x leh nk salahkan dorang, dorang kena
markup harga sbb dorng nk bayar sewa tapak lg kan. emmm

MUDAH
Bankin, saya submit order, post trus. DONE

FREE GIFT
Kalau beli daripada kitorng @gadgetohgadget sure ade punya.
Roger je admin ijataben tu. haha

ORIGINAL
haaa ni korang kena berhati2. Ramai scammer kat luar tuh.
And ramai gak yg jual powerbank fake.
So beware okay jgn sampai tertipu.
InsyaAllah barang yg kitorng jual smuanya dijamin ORIGINAL.
Testimoni berlambak dah kat instagram shop saya tu. 
Nanti leh usha k ^^

WARRANTY
1 year baby. haha



Okay kat bawah ni LIST pineng powerbank yang kitorng jual.
* Tekan jenis powerbank untuk direct terus ke instagram item.

PN928  [10000mAh] RM80
PN933  [10000mAh] RM90
PN938  [10000mAh] RM90
PN988 [10000mAh] RM80
PN999 [20000mAh] RM110

ITEM include
1x Powerbank 
1x Micro USB Cable 
1x Powerbank Bag Pouch 
1x Manual Book

 Add-on : 
3 PIN CHARGER = RM5 
3 CABLE CONNECTOR = RM5 

FREE POSTAGE SM 
SS tambah RM5 sahaja 

How to buy : 
Whatsapp (+60123866423) 
Wechat (wechat) 

*Boleh tgk pic kat bawah untuk tgk powerbank yang mana.






Okay jangan lupa follow instagram GADGETOHGADGET untuk update paling latest okay
Smuanya akan diupdate kat sane. 

Kalau ade member tgh cari powerbank, boleh la share2kan link nih.
Sharing is caring right ^^ tq !

No comments:

Post a Comment