Wednesday, June 6, 2012

| Instax Mini #5 [Aku Dan Kucing] |


Topik hari ini. KUCING


Haha. Muka aku terpaksa di censored kerana terlalu sexy.
Ahh best ada kucing manja. Tgk ah cmne dia tido ngan aku.
So nama kucing aku ni Piko, Jantan, tp Gedik. aha

Slamat Mencuba :)

22 comments:

  1. mencuba? omaigudness...geli kucingg gagaga...>.<

    ReplyDelete
  2. aku nk anak kucing ak cm ni nnt ahahah

    ReplyDelete
  3. aynie: geli? ok 1st time jumpe! haha

    sally: dragonball !haha

    fiq: jom ah lawan kucing sape lg pandai posing.haha

    ReplyDelete
  4. jantan tp gedik??

    ahahahahha

    cm ner 2 ek :P

    ReplyDelete
  5. saya unik kan....org suka kucing saya geli..=D

    ReplyDelete
  6. PIKO :)
    ce-menggedik banyakk ..
    HAHA

    ReplyDelete
  7. assalam

    minta izin follow blog kamu

    ReplyDelete
  8. aimi: mcm kucing saya lah :p

    aynie: haha unik dan pelik :) kucing i baik la. meh2 main same2 :)

    sweet: haha tau xpe :)

    bum: jantan gedik punya kucing :)

    aire: sila2 kan..

    ReplyDelete
  9. tak nak3...takuttt...hahahah..=.="

    ReplyDelete
  10. saya phobia dengan kucing ~ dulu saya pernah kena cakar dengan dia secara tiba-tiba . grr , sangat geram dan bertekad takkan suka kucing . kejam takkk ??? haha ~

    comel ape jantan gedik ;p

    ReplyDelete
  11. aynie: kucing i x gigit laaaa :p

    nurulee: tau xpe :)

    lissa: hahahahaha kejamm oh!! tpso far ix penah kena gigit la :) aah jantan tp gedik xp

    ReplyDelete
  12. amboi sdapnye die bring.. tpi tomey sgt kucing tu~ ^_^

    ReplyDelete
  13. hahahah! piko, meh kenal2 ngan milo sayee. kui3

    ReplyDelete
  14. balqis: aish. piko baik mcm tuan dia, malu2 kucing. hahah

    ReplyDelete